کاندوم شادو مدل Silver قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 58,480 تومان است.
بازگشت به محصولات
کاندوم کلاسیک چرب و شفاف ایکس دریم 12 عددی قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 63,920 تومان است.

کاندوم ضد عفونت و ضد قارچ ایکس دریم 12 عددی

بسیار چرب و شفاف
دارای مواد ضد قارچ
دارای مواد آنتی باکتریال
دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر

135 نفر در حال مشاهده محصول هستند

22 عدد در انبار

22 عدد در انبار

قیمت محصول:​

قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 63,920 تومان است.

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

در عصر حاضر راه های زیادی برای جلوگیری از بارداری و از همه مهم تر پیشگیری از بیماری های عفونی وجود دارد؛ ولی بهترین روش و همچنین بی خطر ترین روش باید استفاده شود. عفونت های مقاربتی معمولا از طریق رابطه جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. برخی از این بیماری های عفونی خوش خیم هستند ولی بعضی از این بیماری ها ممکن است عوارض بسیار خطرناکی را در پی داشته باشد و سلامتی آنها را به خطر می اندازد. کاندوم ضد عفونت راهکاری است که از این مشکلات جلوگیری می کند.

کاندوم ضد عفونت و ضد قارچ ایکس دریم 12 عددی

بسیار چرب و شفاف
دارای مواد ضد قارچ
دارای مواد آنتی باکتریال
دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر

اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت ISO 13485/2003 و ISO 9001/2008 از شرکت BRS آمریکا در کمتر از سه ماه از شروع به تولید انبوه محصولات

خطوط تولید و ماشین آلات با تکنولوژی روز آلمان در فضایی به وسعت 6000 مترمربع و در محیطی کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی (Clean Room Class 10000)

شماره تجهیزات پزشکی: 664/68587


کاندوم ضد عفونت چیست؟

بسیاری از بیماری های عفونی جنسی گاهی از طریق فعالیت جنسی غیر قابل نفوذ پخش می شوند. به عنوان مثال بیماری عفونی یک نوع بیماری مقاربتی است که اگر درمان نشود فرد را نابارور می کند، این بیماری یک بیماری خاموش می باشد پس در مقابل این بیماری عفونی و گاها خطرناک آگاه باشید. ویروس ها نیز همانند عفونت ها می توانند بسیار خطر آفرین باشند.

هپاتیت ب یک ویروس بسیار خطرناک است و توسط شخصی که به این ویروس مبتلاست از طریق رابطه جنسی به شریک جنسی خود منتقل کند. این ویروس به صورت طولانی مدت باقی می ماند و به صورت مستقیم کبد را درگیر می کند.همچنین این بیماری ها میتواند به نوزاد و یا در هنگام زایمان به کودک انتقال یابد.

تمام این توضیحات را دادیم تا شما را به اهمیت استفاده از کاندوم ضدعفونت آشنا کنیم، کاندوم ضد عفونت یک وسیله جلوگیری از بیماری های عفونی و مقاربتی است در این کاندوم از مواد ضد عفونی استفاده شده و شخص را از بیماری های عفونی مصون نگه می دارد، از جمله بیماری های عفونی عبارتند از سوزاک.

سیفلیس، زگیل تناسلی، گال و غیره… استفاده کاندوم ضد عفونت بهترین راه مصون ماندن در برابر بیماری های عفونی می باشد.

خرید کاندوم ضد عفونت

در هنگام خرید کاندوم ضد عفونت باید به نکاتی توجه کنید از جمله این موارد اندازه کاندوم یعنی کاندومی که انتخاب میکنید مناسب و سایز شخص شما باشد مثلا خیلی تنگ نباشد زیرا ممکن است در حین رابطه و در اثر فشار زیاد و تحرک پاره شود و یا اینکه خیلی گشاد نباشد که شما را در حین رابطه دچار استرس کند بنابراین باید به این نکته مهم بسیار توجه داشته باشید.

دوم اینکه باید آن را از داروخانه های معتبر و همچنین فروشگاه های معتبر خریداری شود. به تاریخ مصرف یا تاریخ انقضا هم باید توجه داشته باشید زیرا اگر تاریخ مصرف کاندوم ضدعفونت گذشته باشد نه تنها مواد ضد عفونی استفاده شده در آن دیگر کارایی ندارد بلکه می تواند خود باعث بیماری و حساسیت شود.

در مورد کاندوم خاردار گفتیم از این کاندوم به صورت مداوم و همیشگی استفاده نکنید زیرا هم شخص را دچار عوارض می کند و هم بدن به آن عادت کرده و تاثیرات لازم را نمی گذارد. کاندوم ضدعفونت هم به همین شکل میباشد اگر شما به خاطر ترس از عفونت ها همیشه از این کاندوم استفاده کند بعد از مدتی امکان دارد که دیگر تاثیر لازم را نداشته باشد.

بنابراین باید از تمام انواع کاندوم ها به صورت متنوع استفاده کنید. تمام کاندوم برای یک هدف اصلی ساخته شده اند و آن جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری است  در واقع کاندوم ضد عفونت برای اشخاصی که دارای رفتار های پرخطر هستند بسیار مناسب است زیرا این افراد ریسک بالاتری برای ابتلا به این بیماری های عفونی دارند.

قیمت کاندوم ضد عفونت

امروزه در جهان برای جلوگیری از بیماری های عفونی دارو ها ی زیادی  ساخته شده ولی با وجود تمام اینها بیماری های عفونی از راه های مختلف انسان را درگیر می کند. یکی از راه های انتقال عفونت به بدن رابطه جنسی است، انواع روش های پیشگیری از بیماری های عفونی ناشی از رابطه جنسی در نظر گرفته شده ولی مطمئن ترین روش در حال حاضر استفاده از کاندوم ضدعفونت می باشد.

این کاندوم را می توانید از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر تهیه کنید، کاندوم ضدعفونت در قیمت های مختلف در بازار وجود دارد و امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت دلار قیمت کاندم هم بالا رفته است ولی خوشبختانه شرکت های تولید کاندوم در ایران سعی بر این دارند تا کالای با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتری یا مصرف کننده قرار دهند، مسئله مهم اینجاست به دلیل اهمیت بالایی که در سلامتی زوجین دارد باید بیشتر در دسترس مصرف کننده قرار گیرد.

توصیه مهم به شما این است که در خرید کاندوم ضد عفونت بسیار دقت کنید به دنبال محصول باکیفیت باشید نه به دنبال قیمت ارزان تر زیرا این وسیله بهداشتی جنسی با سلامتی شما مستقیما در ارتباط است بنابراین کیفیت را فدای قیمت نکنید.

انواع کاندوم ضد عفونت

کاندوم ضدعفونت با بدنه ساده و کلاسیک، این کاندوم علاوه بر جلوگیری از بارداری ناخواسته از بیماری های عفونی و مقاربتی واگیردار جلوگیری می کند.

کاندوم ضدعفونت خاردار:

این نوع کاندوم نیز همان طور که قبلا گفته شد دارای برجستگی هایی بر روی آن است و این مدل از کاندوم نیز دارای خاصیت ضد عفونی می باشد و فرد را در مقابل انواع بیماریهای عفونی محافظت می کند..

کاندوم ضد عفونت تاخیری:

این مدل از کاندوم ضدعفونت نیز علاوه بر خاصیت ضد عفونی کنندگی دارای مواد بی حس کننده می باشد و به زود انزالی آقایانی که از این مشکل رنج می برند کمک می کنند. کاندوم های ضد عفونت انواع و اقسام گوناگونی دارد و در مدل های فانتزی ساخته می شود. این کاندوم از جنس لاتکس ساخته شده است و دارای ضخامت مناسبی است اما مقاومت بالایی در مقابل فشار و تحرک دارد.

کاندوم ضدعفونت نیز مثل انواع دیگر کاندوم نباید به مدت طولانی استفاده شود. به آن، آنتی باکتریال هم گفته می شود، آنتی باکتریال نیز به این معنی است که در مقابل قارچ ها و عفونت ها واکنش نشان می دهد و از رشد باکتری ها و عفونت ها در ناحیه تناسلی جلوگیری می کند.

ژل لوبریکانت نیز دارای خاصیت آنتی باکتریال است و شما می توانید ژل لوبریکانت و کاندوم آنتی باکتریال را همزمان با هم استفاده کنند. کاندوم ضد عفونت برای افرادی که دارای رفتار پر خطر هستند بسیار ضروری است، همچنین توصیه می شود به زوجینی که رابطه مقعدی برقرار می کنند حتما از کاندوم های ضد قارچ استفاده کنند زیرا مقعد محل رشد بسیاری از عفونت هاست.

برقراری رابطه مقعدی بدون کاندوم ضدعفونت احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی و عفونی را افزایش می دهد.

بهترین کاندوم ضد عفونت

رابطه جنسی یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی است و بسیار اهمیت بالایی دارد. بنابراین زوجینی که به این مسئله ارزش و اهمیت بالایی می دهند بیشترین دقت را در انتخاب کاندوم باید داشته باشند. امروزه تنوع کاندوم در فروشگاه ها و داروخانه ها بسیار بالاست و آنچه بیشتر از هر چیز دیگری مهم است انتخاب کاندوم مناسب برای فرد است.

کاندوم ضد عفونت یکی از انواع کاندوم های موجود در بازار است و استفاده از آن به تمامی افراد توصیه می شود، بخصوص افرادی که دارای روابط پر خطر هستند استفاده از این کاندوم برای آنها ضروری است. همچنین برای افرادی که بسیار حساس هستند و به کوچکترین آلودگی واکنش نشان می دهند توصیه فراوان می شود البته در این رابطه زنان بیشتر از مردان در معرض خطر هستند.

بنابراین خانم ها باید بیشتر از مردان لزوم استفاده از آن را بدانند و در مورد آن با همسر خود صحبت کنند. گاهی آقایان از استفاده آن سر باز میزنند و گمان می کنند ممکن است به رابطه زناشویی آنها صدمه بزند یا جلوی ارگاسم آنها را بگیرد و فکر هایی از این قبیل که در واقع کاملا  نادرست است.

نکات مهم کاندوم ضد عفونت

این کاندوم می تواند شما را در مقابل بسیاری از بیماری های عفونی و خطرناک محافظت کند. بی دقتی و بی توجهی به بیماری های عفونی ناشی از رابطه جنسی می تواند باعث نا باروری و بسیاری از بیماری های دیگر شود. بهترین کاندوم ضد عفونت باید جنسش از لاتکس طبیعی باشد بعضی از افراد هستند که به لاتکس استفاده شده حساسیت دارند.

در این زمان باید از کاندوم ضد عفونت با لاتکس طبیعی استفاده کنند. لاتکس طبیعی از پروتئین های طبیعی و عصاره های طبیعی ساخته شده است، بهترین کاندوم ضدعفونت باید استحکام بالای داشته باشد در مقابل فشار و تحرک بالا، کاندوم های ضد عفونت آنتی باکتریال نیز هستند یعنی ضد باکتری هستند و مواد استفاده شده در آن اجازه رشد باکتری را نمی دهد.

انواع کاندوم ضد عفونت

کاندوم های ضد عفونت در انواع زنانه و مردانه در بازار موجود است و در شکل ها و گاها در رایحه را متنوع.

و هر کدام با شیوه خاص خود مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا کاندوم زنان نوک کاندوم ضد عفونت در داخل واژن و بیرون کاندوم که آغشته به مواد ضد عفونی است در بیرون واژن قرار دارد و انواع مردانه به طور کامل باید روی آلت تناسلی آقایان را بپوشاند. اگر شریک جنسی شما آلوده به هر عفونتی باشد با استفاده درست از آن از انتقال آن به شما جلوگیری می شود.

بهترین کاندوم ضدعفونت را از داروخانه های مطمئن و معتبر خریداری کنید بسیاری از فروشگاه های بزرگ و مجهز  نیز انواع کاندوم های با جنس عالی را در اختیار شما قرار می دهند. بهترین کاندوم ضد عفونت می تواند شما را از تا حد زیادی از بیماری های عفونی در امان نگه داشته، و اگر از برند های معتبر و استاندارد لازم تهیه شود نه تنها شما را از بیماری های خطرناک مقاربتی مثل سوزاک و سفلیس حفظ می کنند بلکه به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند تا 95 درصد از بارداری جلوگیری می نمایند.

شرکت های تولید کننده کاندوم ضد عفونت

شرکت های تولید کننده کاندوم در صدد ساخت بهترین کاندوم ها و دارای تمام ویژگی های لازم برای مصرف کننده هستند، بهترین کاندوم ضد عفونت کاندومی که علاوه بر تضمین سلامتی شما از تمام جهات تضمین جلوگیری از بارداری را نیز به شما بدهد، اصولا تمام ویژگی های آن بر روی جلد آنها نوشته شده شما می توانید آنها را کاملا مطالعه کنید.

اگر دیدید ویژگی های لازم را دارد تصمیم به خرید بگیرید، کاری که معمولا افراد به علت کمبود وقت و نبود حوصله کافی آن را انجام میدهند، اما حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که تاریخ انقضای آن و استاندارد بودن آن را کاملا مورد بررسی قرار دهید، زیرا در غیر این صورت استفاده از کاندوم ضد عفونت غیر استاندارد شما را دچار مشکل می سازد.

کاربرد کاندوم ضدعفونت

کاربردی بسیار اساسی در حفظ سلامتی شما دارد، پس آن را با توجه به شرایط خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. این کاندوم دارای کشسانی و انعطاف خوبی است و تا 95 در درصد زوجین را از بیماری های عفونی خطرناک و همچنین بارداری محافظت می کند.

کاندوم ضد عفونت معمولا به تمامی افراد توصیه می شود ولی افراد با رفتار های پر خطر و همچنین اشخاصی که رابطه مقعدی برقرار می کنند حتما از این نوع باید استفاده کنند. دلیل استفاده از آن در زمان رابطه مقعدی به این دلیل است که مقعد محل مناسبی برای به وجود آمدن بسیاری از عفونت هاست  عفونت ها در این نقطه از بدن بیشتر رشد می کنند.

بنابراین باید این مسئله را جدی گرفت و استفاده از کاندوم را در درجه اول کار قرار داد، هپاتیت ب از جمله بیماری های عفونی شایع است که از طریق رابطه جنسی از فرد مبتلا به شریک جنسی خود منتقل می شود. هپاتیت ب یک بیماری خاموش است و ممکن است تا مدتی شما از وجود آن در بدن خود بی اطلاع باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاندوم ضد عفونت و ضد قارچ ایکس دریم 12 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *