کاندوم شادو مدل Max Delay قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 58,480 تومان است.
بازگشت به محصولات
کاندوم شادو مدل Silver قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 58,480 تومان است.

کاندوم شادو مدل Mix

دسته: ,

کاندوم شادو مدل Mix از لاتکس با کیفیت تولید شده که در برابر پارگی مقاوم است. از این جهت به آن کاندوم میکس می‌گویند که درون بسته بندی آن یک عدد کاندوم تنگ کننده، یک عدد کاندوم سیلور و یک عدد کاندوم آنتی باکتریال دارد.

150 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ناموجود

ناموجود

قیمت محصول:​

قیمت اصلی 64,000 تومان بود.قیمت فعلی 55,040 تومان است.

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نقد و بررسی کاندوم شادو مدل Mix

کاندوم شادو مدل Mix فاقد حساسیت است. به دلیل وجود لاتکس طبیعی در تولید آن از ایجاد حساسیت پیشگیری می‌کند. سطح کاندوم کاملا صاف و شفاف است. این کاندوم چند ویژگی را همزمان در یک بسته برای شما فراهم کرده است. یکی از خاصیت‌های پرطرفدار کاندوم میکس تنگ کنندگی واژن است. از طرف دیگر این کاندوم حاوی مواد آنتی باکتریال است که خاصیت ضد قارچی داشته و از عفونت پیشگیری می‌کند. وجود بنزوکائین نیز خود دلیل دیگر برای ضد حساسیت بودن کاندوم میکس است. محلی برای ذخیره اسپرم یکی از قسمت‌های مهم در یک کاندوم است. اگر این بخش کوچک باشد ممکن است مایع جمع شده در آن بیرون بریزد و بارداری ناخواسته ایجاد شود. در کاندوم میکس شادو فضای ذخیره اسپرم پاسخگوی نیاز شما در یک رابطه سالم و ایمن است.

خرید کاندوم شادو

قیمت کاندوم شادو میکس به نسبت تجربه لذت بخشی که فراهم می‌کند بسیار ارزان است. تنوع کاندوم‌های موجود در بسته‌بندی‌های کاندوم ترکیبی به شما این امکان را می‌دهد که با یک خرید چند تجربه لذت بخش داشته باشید. برند شادو با استفاده از تکنولوژی اروپایی و بهترین لاتکس وارداتی اقدام به تولید محصولات بهداشتی کرده است. بنابراین از لحاظ کیفیت با خیالی آسوده خرید نمایید. برخی از افراد هنگام خرید کاندوم از داروخانه خجالت می‌کشند، برای این دسته از افراد خرید اینترنتی کاندوم بهترین گزینه است.

مشخصات ظاهری کاندوم

کاندوم شادو مدل Mix با بسته بندی ۳ عددی و در جعبه کوچکی عرضه شده که حمل آن بسیار راحت است. بر روی جعبه نام برند شادو بزرگ به چشم میخورد که در زمینه قرمز رنگ نوشته شده است. در سمت راست و پایین جعبه تعداد کاندوم موجود در جعبه نوشته شده. در سمت چپ نیز به به وجود لاتکس طبیعی با کیفیت اشاره شده است. در وسط جعبه و در میان طرح میوه‌ها مدل کاندوم نوشته شده است. وجود ساعت در طرح کاندوم میکس نشان دهنده خاصیت تاخیری بودن این کاندوم است. اگر به قسمت پشت جعبه دقت کنید کارایی هر کدام از کاندوم‌های موجود در بسته بندی را نام برده و با مشاهده این بخش انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد بود. کمی پایین‌تر علامت استاندارد، سیب سلامت و گواهینامه‌هایی که این محصول گرفته را مشاهده می‌نمایید که همگی نشان از کیفیت کاندوم شادو مدل Mix دارد. با خرید این کاندوم بیشترین لذت را در هنگام آمیزش تجربه نمایید.


ویژگی های کاندوم شادو مدل Mix

  • جنس لاتکس شفاف ۱۰۰ درصد طبیعی با خاصیت ارتجاعی بالا
  • حاوی بنزوکائین روان کننده و لغزنده
  • مجهز به مخزن ذخیره اسپرم
  • یک عدد کاندوم آنتی باکتریال
  • یک عدد کاندوم تنگ کننده
  • یک عدد کاندوم سیلور
  • تنگ کننده واژن

چطور مصرف کنیم

ابتدا تاریخ انقضای کاندوم شادو مدل Mix را بررسی کرده و سپس جعبه آنرا باز کنید. اگر تاریخ انقضای کاندوم گذشته باشد احتمال پارگی در آن بالا می‌رود. بسته بندی اکثر کاندوم‌ها آلومینیومی است و به راحتی و با کمترین فشار پاره می‌شود. در هنگام پاره کردن بسته بندی مواظب باشید به کاندوم آسیب نزنید. بعد از کشیدن کاندوم روی ناحیه مورد نظر نوک کاندوم را کمی بکشید تا فضای بیشتری برای اسپرم داشته باشد. قبل از بستن کاندوم هم می‌توانید این کار را انجام دهید. کاندوم را تا جایی که می‌توانید روی آلت تناسلی پایین بیاورید. اجازه دهید کامل باز شود و تا جای ممکن آلت را بپوشاند. در این صورت، احتمال سرایت بیماری‌های مقاربتی کمتر می‌شود. همین‌طور، احتمال آنکه کاندوم به‌اشتباه از روی آلت بیفتد نیز کاهش می‌یابد. حباب هوای ایجاد شده در داخل کاندوم را خارج کنید نباید قسمت نوک آن شبیه یک بادکنک شود.

می توانید قبل از گذاشتن کاندوم کمی ژل آمیزشی یا محلول روان‌کننده داخل آن بریزید. درهنگام انزال بهتر است کاندوم را با دست نگه دارید. با این کار، احتمال آنکه اسپرم بیرون بریزد یا کاندوم تکان بخورد کمتر می‌شود. در آخر آهسته کاندوم را خارج کنید به صورتیکه مواد داخل آن بیرون نریزد و در سطل اشغال بیندازید.


لطفا دقت کنید

اگر کاندوم را برعکس گذاشتید، باید به‌سراغ کاندوم دیگری بروید، نه اینکه آن را دربیاورید و به حالت قبلی برگردانید و دوباره بگذارید.

قبل از خرید کاندوم به تاریخ انقضای آن را بررسی کنید و مطمئن شوید پلمب آن سالم است. از کاندوم تاریخ گذشته استفاده نکنید.

برای جلوگیری از رشد باکتری و ویروس قبل استفاده از کاندوم، بهتر است آلت تناسلی را کاملا بشویید.

اگر کاندوم شکل استوانه ای نداشت و یا دارای فرو رفتگی و برآمدگی بود از آن استفاده نکنید.

برای پاره کردن بسته‌بندی کاندوم از اشیای تیز، ناخن و قیچی استفاده نکنید.

کاندوم میکس شادو یکبار مصرف بوده، بیش از یکبار استفاده نکنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاندوم شادو مدل Mix”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *